VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH- PALING TOP




Manfaat vitamin C atau  sangat terkenal sebagai "Vitamin Kulit" untuk cantik.

Beberapa kajian klinikal telah menunjukkan bahawa vitamin C boleh memperbaiki kedutan. Satu kajian menunjukkan bahawa penggunaan harian formulasi vitamin C selama sekurang-kurangnya tiga bulan memperbaiki penampilan kedutan halus dan kasar pada muka dan leher, serta memperbaiki tekstur dan penampilan kulit secara keseluruhan.

Vitamin C juga boleh membantu melindungi kulit daripada sinaran ultraviolet yang berbahaya apabila digunakan dalam kombinasi dengan pelindung matahari spektrum luas.

Kajian klinikal menunjukkan bahawa menggabungkan vitamin C dengan bahan topikal lain, iaitu asid ferulik dan vitamin E, boleh mengurangkan kemerahan dan membantu melindungi kulit daripada kerosakan jangka panjang yang disebabkan oleh sinaran matahari yang berbahaya.

.

Rosak akibat jeragat


MELINDUNGI DARI KEROSAKAN KRONIK

Sains telah membuktikan bahawa keradangan kronik mampu merosakkan kulit.

Dan vitamin C boleh mengurangkan wujudnya bintik-bintik gelap dengan menghalang pengeluaran jeragat dalam kulit kita. Dalam ujian klinikal, majoriti pengguna yang menggunakan vitamin C lebih perlahan-lahan proses penuaan atau kemunculan jeragat pada wajah.

.

Skin barrier yang normal dan rosak


BERSIFAT ANTI RADANG

Selain itu, vitamin C juga boleh membantu masalah jerawat melalui sifat anti-radangnya yang membantu mengawal pengeluaran sebum (minyak) dalam kulit.Pengambilan vitamin c yang konsisten mampu membantu kulit dari masalah jerawat. 

.

VITAMIN C ANTI AGING 

Vitamin C ini terkenal didalam dunia penjagaan kulit. Kalau dengar orang luar contohnya negara orang putih menyifatkan vitamin c ni ibarat cawan suci untuk semua masalah yang berkaitan dengan kulit.Tak mustahil sebab vitamin c sememangnya Antioksidan yang luar biasa, nutrien anti-radang ini diketahui dapat memperbaiki tona dan tekstur kulit, menghidrat kulit, dan mengurangkan tanda-tanda penuaan.

.

.

KULIT CANTIK DENGAN PROTIN

Protein adalah penting untuk menghasilkan kulit dan kuku yang sihat. Kolagen dan asid amino yang terdapat dalam protein whey membantu mengekalkan keanjalan dan keanjalan kulit.

Ramai yang abaikan kecukupan pengambilan protin dalam diet harian .Ini terjadi mungkin faktor masa,tidak tahu berapa keperluan protin atau tidak mampu ambil protin yang dalam real food kerana kos lauk ayam ikan daging telur mahal.

Jadi pemakanan harian tidak mampu tampung keperluan protin.

.

PROTIN BANTU KULIT GEBU

Memandangkan protein adalah salah satu blok binaan utama tisu kulit, tak hairanlah pengambilan makronutrien ini yang mencukupi adalah penting untuk kulit jadikan kulit gebu dan sihat. 

Tetapi bagaimana nak  memilih sumber protein yang terbaik untuk kulit??

.

.

MENARIKNYA SET RAHMAH





Apa yang menariknya dengan " Set Rahmah"? Set Rahmah ni ada jawapan untuk dapatkan kulit yang cantik gebu dalam masa yang sama harganya sangat Rahmah.. Kalau sepinggan makanan di Mydin atau gerai-gerai tawaran menu Rahmah dengan harga RM5. 

Di Shaklee kami tawarkan 1 hidangan untuk dapatka kulit yang cantik dan kesihatan yang baik hanya RM3.30 sahaja.

Murah dan sangat murah kan?

.



VITAMIN C ,VITAMIN CANTIK 

Antara kebaikan dan manfaat Shaklee Vitamin C Sustained Release adalah :

✅Mencerahkan kulit wajah

✅Membantu mengatasi JERAWAT

✅Memudarkan Parut Jerawat

✅Bagus untuk atasi masalah RESDUNG

✅Bagus untuk atasi SUNBURN

✅ Menegangkan kulit wajah

Membantu bina kolagen semulajadi dalam badan

**Sebotol vitamin c tahan sehingga 6 bulan dengan harga yang sangat berbaloi.

.



ESP PROTIN, VITAMIN CANTIK 

Membekalkan protein dan perbaiki sel kulit

✅Memudarkan parut jerawat

✅Membantu penghasilan kulit lebih cantik dan cerah

✅ Mengandungi Niacinamide . Niacinamide adalah untuk membantu pembentukan protein pada kulit dan memerangkap kelembapan di dalam sel-sel kulit. kulit akan dilindungi dari kerosakan,kerana mempunyai pelindungan yang kuat.

.

Jadi gabungan kedua-dua vitamin cantik ini sangat sesuai untuk mereka yang tercari-cari cara untuk dapatkan kulit yang cantik tanpa kos yang tinggi dan mampu milik.

Jangan tunggu lagi ,raya dah semakin dekat.Mesti nak kulit gebu cantik bebas jerawat!

Dapatkan SET RAHMAH dengan harga promosi sekarang 🥰

✅  NAK SET RAHMAH A: RM99 

NAK SET RAHMAH B: RM188


Mamareen Omar

📱 +601137181390


#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023#ShakleeTriumph2023

#Shakleepenang #PengedarShakleePenang


Penafian : Segala Testimoni Dan penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jugà penyakit.







Comments