Followers Mamareen

Isnin, 13 Mac 2017

Tekad susukan anak,ini yang laila lakukan.

Assalamualaikum.Hye mamareen nak share kisah downline mama.

Dulu pernah consume shaklee tapi sebab tanpa guide yang betul.Main beli dan makan ja hasil kurang mantap!

Sampailah laila jumpa mamareen.hehehe (cewahh)betul kalau sebut shaklee ramai dah tahu.Tapi,tak semua orang tahu cara pengambilan dan produk yang sesuai.
Jadi AWAS!!.Dapatkan dulu dari yang benar2 tahu dan boleh bantu.

Ni Orked comelkan?? Orked ni anak pertama laila.Nama pun comel sesuai dengan orked😊.
Ramai yang geram tengok Orked sebab pipi tembam bertubuh walaupun hanya susu ibu.
              (Tengok pipi Orked nak cubit2)
Jom tengok apa mama si Orked ni amal sampai orked bambam macam ni!

Set berpantang shaklee ade produk ape je? Kenapa pilih produk shaklee instead of produk lain?
Awat tak guna jamu je?

Shaklee sendiri ada suggest utk set berpantang shaklee. Siapa rajin tengok dalam website dia tau la.


            (Ha inilah rahsia mama Orked)

Set berpantang shaklee yang membantu SUSU LAILA MERIAH!
1) ostematrix
2) omega guard
3) vitalea
4) esp
5) vitamin c
6) alfalfa

6 produk ni complete set berpantang shaklee sekaligus support susu ibu.Ibu2 boleh ja susukan anak susu banyak.Tapi?masalah2 kurang makan,nutrisi pun tak jaga,stress macam2 la pengaruhi penghasilan susu ibu.

Apa yang bestnya Set berpantang shaklee ni?




1) OSTEMATRIX
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Selepas bersalin antara yang kita selalu dengar ibu-ibu ini mengalami sembelit dan sakit sakit badan. 
Ostematrix dapat membantu dalam masalah ini. 
Bagaimana? 
Ostematrix ialah kalsium malah dia ada magnesium tau. Kombinasi yang sangat baik dan diperlukan oleh badan.


2) OMEGA GUARD
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
omega guard ialah minyak ikan.Ibu menyusu yang amalkan minyak ikan sangat2 elok utk otak bayi.
Tapi makan omega selepas bersalin pun banyak kebaikan yang kita dapat. Antaranya ialah
1) membantu dalam mengawal kolestrol dalam badan. 
2) dapat mengawal berat badan. 
Setiap wanita mesti nak dapat berat asal after bersalin kan? 



3) VITALEA
♡♡♡♡♡♡
Vitamin yang lebih 100 tahun umur dia..
Ada apa dengan vitalea? 
Vitalea ini multivitamin dan membekalkan lebih kurang 23 vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh badan. Kan masa berpantang ada makanan yang kita tak boleh makan.
Sayur tak boleh buah tak boleh.
Jadi,makan je vitalea ada spirulina bagi tenaga dan tambah darah lagi.
Cepat bayi dapat zat dari apa ibu makan.




4) ESP
♡♡♡♡ 
ESP banyak sangat kelebihan. Antaranya, 
1) sebagai milkbooster
2) pekatkan susu ibu 
3) kecutkan rahim 

laila seminggu lepas bersalin doktor puji..rahim dah kecut..cepat kecut walaupun masa tu perut masih geleber lagi sebab banyak skip pakai bengkung. Masa ini pun berat dah turun banyak
Esp ni HOT PRODUK taw!Wajb dah ni 

4) sebagai sumber tenaga. 
Masa lepas bersalin ini ibu masih lemah sebab banyak urat putus dan tenaga digunakan masa proses bersalin. 
Dengan ESP in sha Allah kembali bertenaga. Takde la rasa nak baring sokmo. Dapat jalan2. Doktor pun sarankan banyakkan berjalan after bersalin utk melancarkan peredaran darah. 
5) mencantikkan kulit.

Selalunya lepas bersalin wajah ibu ini kusam sebab dah terdaya lagi dah. Dengan esp in sha Allah wajah makin cantik. Laila mengandung muka naik jerawat banyak. Masa pantang seminggu kakak dan husband tegur muka makin cantik. Jerawat hilang. Sebab esp dan vit c nie. 

5)VITAMIN C
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 
vitamin c paling ohsem. 

Kelebihan vitamin c boleh bantu Luka bersalin cepat sembuh.
Kulit tak kusam.
Daki pun tak de suami tengok pun tak segan😂.
Badan rasa cergas susah nak demam rasa letih selesema.


6)ALFALFA
♡♡♡♡♡♡♡♢
alfalfa sebagai jamu moden yang 1001 kebaikan untuk yang bernama wanita. 
Keputihan antaranya. Lepas besalin keputihan mula ada.
Bantu kecutkan rahim.
Darah nifas /haid pun tak lama.
Badan rasa ringan.

Alfalfa jugak sebagai milkbooster taw!
Sebab tu susu laila meriah!

Haa..Sama je laila dengan mamareen.Hehe kami dengan Shaklee dah jatuh hati sebab anak2 kami ni.
Makan shaklee sebab anak.Nak Susukan anak.Nak sihat nak cergas.Nak cantik gebu!.

Memang tak toleh produk lain bila kesan shaklee dah dapat.

Nak tengok stok susu laila??
semua rezeki set berpantang aka set menyusu shaklee.

            (Banyakkan stok susu laila?)


Mamareen sangat syorkan vitamin Shaklee untuk ibu2 yang mencari cara untuk susukan anak walaupun berpantang tak cukup makan.kena pantang makan.Tapi,dengan set shaklee insyALLAH ibu2 boleh berpantang dengan gembira susu meriah boleh dapat baby tembam macam Orked insyALLAH

             》NAK SET SHAKLEE?《
》DAN DAPATKAN CARA PENGAMBILAN SHAKLEE PRODUK YANG BETUL & BERKESAN《

Boleh wassap mamareen
📲ww.wasap.my/601137181390
pengedar shaklee penang
pos seluruh Malaysia/sabah Serawak
🆔1127123
https://www.facebook.com/shairne.omar