BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA: BISNES SHAKLEE

BISNES ONLINE  Terbaik Di Malaysia:





Founder Shaklee -Dr Forrest C Shaklee


Shaklee Corporation ialah pengilang dan pengedar makanan tambahan pemakanan semulajadi, produk kecantikan dan produk isi rumah dari Amerika. Syarikat itu berpangkalan di Pleasanton, California dengan operasi global di Kanada, China, Indonesia, Jepun, Malaysia dan Taiwan.

  "Pengasasnya, Dr. Forrest Shaklee, mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat, dan Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang mendapat sijil Climate Neutral."


CEO Shaklee Corporation Mr Roger Barnett 


KALAU TANYA KENAPA MAMA PILIH UNTUK JUAL DAN MAKAN SHAKLEE?


1. Sebab mama adalah consumer produk produk shaklee. Mama start dengan SET HAMIL dan terus jatuh cinta. Alhamdulillah kandungan kembar mama sihat.Syukur dapat bersalin normal.

Jadi sebab tu mama ambil peluang untuk orang lain sama sama rasa bestnya produk Shaklee.

Personal Coaching Bersama Presidential Master

2. Bisnes Online bermentor. Kalau sebelum ni, buat bisnes main redah, hasil pon tak nampak, untung pon tak nampak. Apa salahnya kita belajar dengan orang yang berpengalaman mcm mentor di Shaklee yang sudah berpengalaman lebih 20tahun dalam bisnes Shaklee. Dah tentu mentor kita nak tengok kita berjaya bagi jalan yang betul. Kan? 


Seminar di Kota Bharu Kelantan 


3. Group support yang aktif dan strong. Group support ni adalah circle kita. Macam mana circle kita macam tu lah kita. Pernah dengar pepatah “kalau kita duduk dalam kalangan 3 orang yang berjaya, kita adalah orang ke 4 yang berjaya”. Jadi penting tak pilih circle yang betul?#shaklee family sangat happening sebab kita selalu jer tarik bila kita tersasar. Nak down pun tak sempat!


Unlimited Bonus 


4. Unlimited income. Haa ni salah satu matlamat mama bila buat shaklee. Mama sebagai SuriRumah yang tak da pendapatan dan susah nak dapat peluang untuk bekerja.

Nak duduk rumah Sama-Sama dengan suami jaga anak dan urus rumah sama-sama.Tak nak penat sorang.

Trip VVIP ke Switzerland 

Trip Umrah /Jordan VVIP 

5.Shaklee ada peluang untuk ke UMRAH,TRAVEL KE SELURUH DUNIA PERCUMA TARAF 5 -6 BINTANG.Ada CAR BONUS.Dan Alhamdulillah mama dan suami sudah berjaya dapat ke semuanya.. Berbaloi rasa bila penat usaha diberi hadiah.

Dengan Shaklee mama hanya bekerja dari rumah InshaAllah dengan Unlimited Income. 

Website Shaklee




6. Website dan sistem yang canggih.Sangat mudah untuk lakukan bisnes Online di mana-mana sahaja tanpa batas.Hanya perlukan data internet untuk jalankan aktiviti bisnes. sistem ini boleh dapatkan percuma dengan pembelian mana-mana SET RAHMAH Shaklee ataupun dengan pembelian 100uv .. Anda terus boleh login ke Website Shaklee untuk mulakan bisnes Online shaklee anda tanpa sebarang modal atau simpan stok .

Dah ahli tapi belum bisnes shaklee?

 📝Register Ahli Percuma

Cepat mulakan..yang belum ahli apa lagi jom hubungi mama sekarang!kita buat sampai jadi💪🏻

📱+601137181390


Love, 

Mamareen



#blogmegashaklee 

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

#Shakleepenang #JanaIncome2023


Comments