MUDAHNYA BERNIAGA TANPA MODAL!

Assalamualaikum...Hai selamat berhujung minggu.Pagi ni mamareen nak cerita sikit pasal bisnes yang sangat mudah!Bisnes yang tidak perlukan modal malah memberi pulangan kepada kita dalam jangka masa yang panjang...



Mengapa perlu keluarkan modal yang banyak sedangkan perniagaan belum bermula???Mari saya ajar anda bagaimana bermula dengan sedikit tetapi hasilnya LUMAYAN!!bak kata orang " SIKIT-SIKIT,LAMA-LAMA JADI BUKIT"

Oleh sebab itu saya memilih perniagaan yang perlu ada PRODUK> PENJUAL > PEMBELI > PEGGUNA..Kerana bagi saya jika pemulaan berniaga sudah perlu keluarkan modal tanpa mencari pengguna atau pelanggan dahulu itu adalah risiko yang tinggi.Memang ingin berjaya itu perlulah berani.Tetapi kita perlu tahu bahawa tidak semua perniagaan itu menjanjikan pulangan yang kita jangkakan.Apatah lagi setelah modal RATUSAN atau RIBUAN RINGGIT

Modal perniagaan saya hanyalah rm68.90 sahaja.Itupun adalah yuran sahaja syarat untuk menjadi ahli.Ditambah pula dengan peluang mendapatkan 1 produk bernilai RM94 secara percuma dengan 1 pembelian serendah RM27.BESTKAN???
iya sangat best!!



Selepas anda mendaftar,itu bermakna anda sudah mempunyai bisnes sendri yang 100% dibina atas nama sendiri.Anda boleh memilih dimana dan bagaimana untuk memajukan perniagaan anda tanpa perlu mengeluarkan modal!Malah,anak-anak juga masih berada bersama anda kerana suri rumah juga mampu bekerja didalam rumah tanpa perlu keluar dan meninggalkan anak kepada pengasuh.Anda hanya perlu kongsikan PRODUK dan PELUANG PERNIAGAAN anda kepada orang sekeliling anda tanpa menganggu masa dan kewangan orang lain.

Saya juga seorang suri rumah yang hanya mempunyai lulusan SPM dan bernikah seawal umur 18 tahun.Alhamdulillah dengan perniagaan saya ceburi ini mampu membuat saya menjadi seorang suri rumah BERJAYA dan BENTENG kepada suami juga ANAK-ANAK.Pada awalnya pendapatan hanyalah RM147 dibulan pertama.Apabila masuk bulan kedua ALHAMDULILLAH meningkat kepada 10kali ganda.KINI sudah SETAHUN saya masih lagi bersama bisnes saya.Alhamdulillah 100 kali ganda pendapatan yang saya perolehi dengan RM68.90.Syukur peluang ini akan saya manfaatkan sehingga akhir hayat dan akan diwariskan kepada anak-anak saya nanti.INSYALLAH... :)


Bila anda sudah menjadi sebahagian daripada saya,anda sudah boleh mula merancang masa depan dan impian anda.Kerana dalam perniagaan ini memberi peluang untuk anda BERJAYA DAN MEMILIKI hasrat hati anda.INSYALLAH.Kita sebagai suri rumah tidak boleh lagi berada ditakuk lama dengan EKONOMI yang sangat TENAT!Saya amat kasihan kepada suami dulu,kerana siang malam bekerja mahu memberikan kami kehidupan yang selesa.Kini,kami bersama-sama saling membantu dalam perniagaan saya.Malah,kami akan membantu anda memberi maklumat juga tunjuk ajar:)








InsyALLAH atas niat yang betul hati yang ikhlas pasti berjaya.Percaya dan Yakin kepada ALLAH SWT bahawa rezeki itu ada dimana-mana.Kita hanya perlu berusaha dan berdoa agar ALLAH murahkan lagi rezeki kita.INSYALLAH.aminn :)

Anda hanya perlu mengikut rentak orang yang telah berjaya,dengar dan lakukan segala yang diajar kerana TUJUAN kami hanyalah satu,iaitu inginKAN ANDA turut BERJAYA tanpa ada PENINDASAN dari pihak atas.Saya akan memberi dan membuka jalan untuk anda lalui dengan mudah dan selamat.Berikan kami impian dan matlamat saya kongsikan kepada saya apakah yang anda rasakan supaya lebih mudah untuk saya bantu dan kenali diri anda.INSYALLAH. :)



Jika anda berminat ingin mencuba dan BERJAYA seperti anak-anak didik saya,boleh hubungi saya sebagai LEADERS ANDA segera kerana bulan ini sehingga OKTOBER 2015 pelbagai peluang dan tawaran HEBAT untuk anda perolehi.INSYALLAH. ;)



Salam Sayang dari Mamareen :)



                                                                                     FB: Sha'irne Omar          
SID - 1127123
                                                 IG:Pakar Kecantikkan
                                                   wassap:+601137181390
                                                                            Email: Mamareenshaklee@gmail.com




Comments