TESTIMONI TERHEBAT SAYA BERSAMA SHAKLEE

 Tahun ni genaplah 10 tahun mama menjadi pengguna suplemen shaklee. Kalau ada yang cakap " dia memanglah cakap produk dia jual bagus,sebab dia jual"... sebenarnya mama banyak testimoni shaklee .



Tapi ramai masih tak tahu mama adalah pengguna Shaklee yang asalnya mencari suplemen untuk masalah HB LOW ketika hamilkan kembar pada tahun 2013.

Kisahnya bermula apabila doktor memaklumkan bahawa kandungan mama dalam bahaya HB drop ke 10.. Dan jika drop ke 8 mama akan di hantar ke Hospital Besar Alor Star untuk tebuk perut masukkan air ketuban. Lebih kurang macam tulah katanya. Dan risiko bayi meninggal didalam perut adalah tinggi ..

MULA RISAU TENTANG KEHAMILAN 

Selepas dimaklumkan tak tidur malam dibuatnya.Pada masa tu mama hanya ambil ubat yang di berikan oleh Klinik kesihatan sahaja.Vitamin C, Vitamin b, folid acid dan iron tablet. Tapi malangnya masih tak membantu mama untuk naikkan hb. Mungkin tak cukup vitamin untuk bekalkan kedua-dua bayi dan Untuk mama sendiri.

Dan masa tu mama tercari cari apakah suplemen yang terbaik boleh membantu masalah HB LOW mama . Lalu mama terjumpa dengan  "SHAKLEE" . Ramai ibu-ibu di Facebook group ibu kehamilan sarankan suplemen set kehamilan Shaklee.


SET KEHAMILAN SHAKLEE

Pertama kali mama dengan suplemen jenama Shaklee. Menarik juga sebab dalam setiap produk kebaikannya berbeza dan banyak khasiat bukan hanya baik untuk kandungan,malah untuk kesihatan menyeluruh.Tak berlengah lagi mama terus buat keputusan untuk dapatkan set kehamilan Shaklee.

Produk yang mama ambil adalah ⤵️


1.VITA- LIZE 

➡melengkapkan kekurangan nutrient ibu mengandung yang banyak diserap oleh bayi, mencegah anemia, memberi tenaga.


2. BCOMPLEX 

➡ dilengkapi dengan asid folic yang penting untuk saraf, menstabilkan hormon dalam badan, memberi tenaga dan emosi lebih stabil.


3.OSTENUTRIX 

➡membekalkan kalsium dan membantu masalah sembelit, pembentukan tulang, mencegah masalah kejang atau simpul biawak.


4. ESP 

membantu menguatkan rahim bagi ibu yg sedang hamil. Membantu perkembangan sel tubuh bayi dalam kandungan, mencantikkan kulit, membantu memberi tenaga kepada si ibu.


5. OMEGA GUARD 

mengandungi DHA dan EPA untuk perkembangan otak bayi didalam kandungan.




Pertama kali cuba dah  jatuh hati dengan Shaklee kerana set ini. Bila tahu pregnant & diperkenalkan dengan Shaklee dah tak toleh vitamin lain.

Lagi-lagi bila mengandung anak kembar dan mestilah nak beri the best untuk anak kita…

Mabuk teruk masa tu. Kadang2 vitamin yang ditelan keluar balik bersama muntah. Tapi gigih telan lagi. Pil besar pun telan juga..Sebab tak fikir diri sendiri.. fikir anak-anak ja moga depa sihat dan selamat dilahirkan sihat sempurna.


Alhamdulillah lahirnya anak kembar dua orang puteri yang comel cantik sihat sempurna mama syukur sangat.
HB dari 10 naik ke 12.8 selepas 3hari ambil set kehamilan Shaklee.


Hamil dgn Shaklee memang berbeza. Termasuk mabuk pun boleh relax lagi .. paling penting tak penat lesu sakit-sakit kaki cramp.

Dan alhamdulillah juga mama dapat bersalin secara normal 37week tanpa kaedah pembedahan.. Walaupun untuk kehamilan kembar.

Baca pengalaman lain disini Pengalaman Hamil
.

TERUSKAN SET BERPANTANG SHAKLEE
Set Berpantang Shaklee





Vitamin bersumberkan alam semulajadi yg melalui beratus-ratus kajian sebelum dipasarkan.

Paling best bila boleh kongsi kebaikan Shaklee dengan orang lain, bukan saja dari segi produk malah dari segi bisnes.

Awak yang pregnant tu, meh ambil Set kehamilan Shaklee ni.

Semoga Allah izin. juga awak sihat dan bertenaga..bayi pun sihat insya Allah..

Dan tolong share ya entry mama kali ni, supaya ramai ibu-ibu hamil dapat cuba Set Kehamilan Shaklee. Sihat semasa hamil.

And doakan semoga Upline Mama,Master Norita Idris dimurahkan rezeki.Kerana beliau antara inspirasi mama yang sudah amalkan Shaklee lebih 20 tahun. Bayangkan makan suplemen Shaklee tanpa henti selama 20 tahun ?

Gambar kenangan bersama Master Norita


 Hebat sangat nikmat makan suplemen Shaklee ni. Sebab tu juga Master Norita  ni murah rezeki dan berjaya dishaklee. Sebab beliau banyak berkongsi kebaikan Shaklee dan bantu ramai orang dengan ilmu dan pengalaman sepanjang bershaklee. 

Mama puji Upline bukan sebab nak hadiah istimewa tau🥰 . walaupun ya siapa yang share testimoni Shaklee akan dapat hadiah ISTIMEWA daripada http://www.anakkuwira.com..mama sungguh cakap apa yang mama rasa✨✨

Terima kasih atas semua pengalaman indah sepanjang bersama Shaklee..

Nak bershaklee dengan Mamareen-?

Jom dapatkan SET KEHAMILAN dan produk  Shaklee dari mama hari ini!

Sertai keluarga Shaklee hari ini! Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh borang keahlian . Kelebihannya anda boleh dapat diskaun 25% harga member yang lebih murah....


#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Mamareen- Omar,
Shaklee Master Coordinator 
Your trusted Shaklee Independent Distributor
@mamareen cod Shaklee Penang dan penghantaran ke seluruh Malaysia,Sabah & Sarawak .


PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf



Comments