PENGEDAR SAH SHAKLEE AKTIF: PENANG/ SEBERANG PERAI

Assalamualaikum hai awak ....Tengah cari pengedar Shaklee sekitar Penang ke tu?




Hai salam kenal, sayalah Pengedar Shaklee yang aktif di Penang ni. Boleh panggil saya Mamareen je tau.Saya dah 9 tahun menjalankan aktiviti perniagaan shaklee ni selepas berpuas hati dengan kesan pengambilan produk.

Pengalaman consumed set hamil dan set bersalin buat saya teruja dan bersemangat nak bantu ramai lagi diluar sana untuk dapat manfaat kesihatan dengan suplemen Shaklee. Dan kalah awak jumpa blog ni, bermakna awaklah orang yang saya cari untuk dibantu 🤗

.

SHAKLEE PILIHAN TERBAIK

Trusted Brand ✨


Kadang ada yang takut nak makan suplemen Shaklee, katanya takut. Japgi rosak buah pinggang sebab makan suplemen banyak-banyak😅

Shaklee telah berada di pasaran dunia selama 50 tahun dan di pasaran Malaysia lebih 20 tahun. Shaklee bukan calang2 syarikat vitamin yang berjaya bertahan begitu lama di pasaran dunia. Malah perkataan vitamin asalnya adalah diambil dari multivitamin pertama dunia yang dicipta oleh pengasas shaklee suatu ketika dahulu😊


Sebenarnya kenyataan suplemen Shaklee boleh rosakkan buah pinggang adalah TIDAK BENAR sama sekali. Kenapa??


Sebab shaklee adalah pilihan TERBAIK dan PALING SELAMAT (insyaAllah) untuk diambil sebagai suplimen harian. Ini disokong dan dibuktikan oleh kajian dari pihak ke-3, iaitu LANDMARK STUDY⤵️



Bukan itu sahaja, ada yang menderita sakit buah pinggang tetapi telah beransur pulih malah ada yang sembuh. Pilihan di tangan kita. Kaji dulu sebelum bertindak ya. Jadilah pengguna yang bijak 😃


Yang penting,dapatkan dulu nasihat doktor jika ada penyakit atau masalah kesihatan.

Selepas itu awak buat keputusan untuk kesihatan awak..

Shaklee suplemen untuk tambah Nutirisi harian.

Awak nak cari suplemen atau ada soalan nak tanya berkaitan suplemen yang sesuai dengan masalah awak? Saya boleh bantu suggestkan mana yang sesuai dengan harga yang awak ada.

Yang penting saya boleh cod ke rumah awak dan awak boleh register sebagai ahli Shaklee secara percuma atau pun dengan yuran Rm35 sahaja...


REGISTER AHLI SHAKLEE


Dan semestinya saya mempunyai ready stock untuk dihantar atau boleh datang ke tempat saya jika anda berkelapangan.

Sebelum tu awak hubungi dulu saya untuk memudahkan urusan.

Bagi yang berada diluar Penang jangan sedih.Saya boleh buat penghantaran kepada anda menggunakan GDEX. Currior kami garenti barang anda sampai dalam keadaan selamat dan jika berlaku sebarang kerosakan atau kesalahan.Shaklee akan bertanggungjawab dan hantar barang yang baru kepada anda tanpa sebarang cas.

Jadi jom dapatkan suplemen Shaklee daripada saya pengedar Sah Shaklee Anda 🤗✨




FB : Mamareen Omar

Shaklee Master2 Coordinator 

📱 +601137181390



#nextlevelblogging

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleepenang

#shakleebertam 

#ShakleeSeberangJaya

 #ShakleeTasikGelugor

#Pengedarshakleepenangreadystock

Comments