BAGAIMANA BERJAYA DAN MENAMBAH PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE...Jangan abaikan 3 step ini jika anda ingin keluar dari masalah kewangan.....

Assalamualaikum..
Hyee jumpa lagi kita๐Ÿ˜Š.
Tapi lain pulak tips mama nak kongsikan pada anda.


Memandangkan ramai dah kenal SHAKLEE.Tapi,sayang belum tahu bagaimana mudahnya jalankan perniagaan shaklee ni.

Shaklee boleh dikatakan bisnes paling TOP dimedia sosial.
Setuju??๐Ÿค—
Kenapa mama konfiden sangat buat kenyataan??
Sebab rata-ratanya diFacebook ramai pengedar shaklee.Dan kalau search digoggle apa saja masalah kesihatan pastinya akan keluar produk shaklee.๐Ÿค—.

So bagus ke tidak? Itu menunjukkan rating shaklee sangat tinggi.Malah,shaklee antara produk kesihatan paling diyakini dan dipercayai.Nampaknya disini dah ada peluang cerah untuk anda kenali bagaimana nak jalankan bisnes mudah ni.

   3 STEP MUDAHNYA BISNES SHAKLEE




1.CUSTOMER/PELANGGAN
-Mereka membeli barang dengan harga yang pengedar(anda) cadangkan.

iaitu harga RUNCIT.

*Disini mama jelaskan sedikit bahawa apabila pengedar shaklee membuat urusan jual beli dengan pelanggan haruslah menjual dengan harga retail.
Dan anda akan mendapat keuntungan runcit dari setiap hasil jualan.

*Keuntungan disini anda boleh buat simpanan belanja harian atau saving.



2.PENGEDAR/SID
-Mereka adalah customer anda yang sudah menjadi ahli dan berminat menjadi rakan kongsi dalam perniagaan anda.Dan kemudiannya mereka boleh membeli secara bebas dengan harga pengedar(ahli)

*Anda perlu daftarkan customer sebagai ahli supaya mereka dapat sama-sama membeli produk dengan harga keahlian.
Kerana jika mereka adalah pengguna setia dan bijak.Merekalah yang perlu anda beri keistimewaan dengan kelebihan harga lebih murah dan jimat yang shaklee tawarkan.

*Kini customer bebas membeli produk dengan harga ahli dan mereka boleh berada didalam dalam kumpulan shaklee anda.Tugas anda hanyalah memberi info dan membantu ahli didalam kumpulan berkaitan shaklee seperti mana shaklee telah siap berikan dalam buku panduan perniagaan.(Buku panduan akan diberikan semasa anda mendaftar)



3.PEMBINA PERNIAGAAN
-Mereka adalah pengedar/agen yang dibawah anda.
Dan mereka adalah ahli yang ingin mendapat pendapatan daripada shaklee.
Dan paling penting mereka bebas menaja ahli dibawah mereka dan membina kumpulan untuk mendapat BONUS kepimpinan atas hasil usaha mereka sendiri.

*Setiap ahli yang mendaftar boleh terus menjalankan perniagaan shaklee tanpa mengeluarkan sejumlah modal.Kerana shaklee tidak menetapkan jumlah pembelian untuk memulakan perniagaan.
Anda boleh membuat perniagaan shaklee tanpa menggunakan wang pemulaan.
Ini ISTIMEWANYA shaklee dengan perniagaan lain.๐Ÿ˜Š

*Dan anda boleh mendaftar seramai ahli dibawah anda untuk anda BESARKAN kumpulan shaklee anda.Dan anda akan mendapat BONUS(wang tunai) mengikut pencapaian jualan bulanan anda.BEST KAN?

*Betapa ramainya pengguna shaklee yang anda boleh daftarkan menjadi ahli.
Anda hanya menikmati BONUS dari shaklee diatas pembelian tanpa bersusah payah menjual dan harapkan untung runcit dari setiap customer?


Bak kata mentor mama jangan TAMAK dengan WANG segera untung runcit.Tetapi,SHAKLEE ada tawaran yang lebih LUMAYAN untuk anda GRAB dan jadikan PENDAPATAN BULANAN.

Berpencen dengan bisnes shaklee sangat menarik.Ramai WARGA EMAS memulakan perniagaan shaklee sudah berpencen dan mewariskan perniagaan ini kepada anak-anak mereka.
Ini yang kita panggil perniagaan MASA DEPAN.

(Purata kasar pendapatan agen shaklee mengikut kelayakkan)

(Pendapatan tahunan pengedar yang menjalankan perniagaan shaklee secara serius)

Note: Pendapatan setiap individu adalah tidak sama mengikut hasil jualan dan bonus kempimpinan dari shaklee.



Alhamdulillah mamareen adalah salah seorang ahli shaklee yang sama dahulunya seperti anda.Tercari-cari peluang perniagaan yang tidak memerlukan modal kerana saya hanyalah seorang suri rumah tidak mempunyai wang simpanan.
Syukur alhamdulillah.Allah lorongkan perniagaan shaklee buat saya dan suami.Dan telah hampir 4 tahun menjadi sumber pendapatan bulanan kami.

Malah,telah ramai yang berada dibawah team mamareen dari pelbagai latar belakang.Baik penjawat disektor awam atau swasta.Semuanya ingin menambah kewangan dan bebas dari kekangan masa dan tekanan kerja.
(Seminar Jutawan Muda merungkai kisah membina perniagaan shaklee)

Jika anda pernah terfikir dan berminat untuk menjadi pengedar shaklee dan memulakan perniagaan hebat ini.Mamareen sedia membantu anda walau dimana anda berada.
Kerana perniagaan shaklee hanyalah melalui online (Whatsapp &Facebook  atau berhubung melalui telefon mudah alih.

(Antara sebahagian team Mamareen yang berjaya dalam shaklee memiliki pendapatan bulanan dengan shaklee)

Jadi tiba masanya untuk anda pula menjadi sebahagian dari kami.Menjalankan perniagaan shaklee adalah sesuai buat semua terutama wanita dan suri rumah.Kerana bisnes yang fleksibel masa dan tidak mempunyai komitmen besar untuk memulakannya.

Berminat untuk menyertai TEAM MAMAREEN BEAUTY?
Boleh hubungi Mamareen untuk keterangan
dan mulakan langkah dan capai IMPIAN DISINI .

Salam sayang ❤
-Mamareen-(Key Coordinator)
Hubungi/Whatsapp: +601137181390


Comments

Post a Comment