Terima Kasih Blogmega 1.0




Masyallah Tabarakallah.. jujur sebenarnya rasa bersyukur sangat bila super upline Master Norita Idris  dan Master Salwa Zeyn anjurkan Komuniti BlogMega khas untuk ahli didalam Euphoria Shaklee.Blog mama yang dah lama bersawang akhirnya aktif kembali .

Banyak sebenarnya yang mama dapat daripada hasil berbloging sebelum ni. Dapat customer,dapat ahli baru dan juga dapat belajar cara menulis berkongsi cerita Shaklee effect mama.


1) SESUAI UNTUK INTROVET

Best bila kita buat blog ni sesuai untuk mereka yang banyak idea suka bercerita tapi malu nak tonjolkan diri di media sosial.Gunakan kemahiran menulis untuk berkongsi cerita,tips atau apa sahaja ilmu dengan berbloging.. Tak perlu berhadapan dengan ramai orang diluar sana. :)

2) BELAJAR BINA RANTAIAN

Rupanya bila kita ramai-ramai create komuniti blog dan buat tajuk yang sama.Boleh membantu naikkan engagement sesama kita dan sekaligus naikkan bisnes Shaklee kita. Power betul SEO kalau kita pandai gunakan keyword semasa menulis 

3) TAWARAN HADIAH LUMAYAN

Part ni yang ramaii sangat teruja sebab bukan sahaja boleh belajar menulis blog.Tetapi Master Norita juga tawarkan hadiah lumayan untuk mereka yang berjaya siapakan entry yang menarik dan berjaya capai KPI dalam BlogMega ni. Hadiahnya bukan calang-calang..Permium item di Shaklee.. Wahhh nak tahu apa?

✅Vivix

✅Collagen Powder

✅Nutriferon

Alhamdulillah hasil daripada task-task diberikan.Mama berjaya menang produk Shaklee Nutriferon.. Masyallah sesuai sangat dengan musim tak sihat ni. Nutriferon sangat bagus untuk bina sistem imunisasi untuk lawan virus bakteria jahat!




Ilmu dapat, produk percuma sebagai hadiah pun dapat .. Sebagai Master Coordinator mama pun rasa terujaaaa kalau dapat suplemen hebat ni percuma :)

4) DAPAT KENAL BLOGGER HEBAT SHAKLEE

Siapa tak tahu kan? Search saja goggle berkaitan masalah kesihatan.Yang palingg top adalah blog dari SID Shaklee. Banyak betul info yang bermanfaat kita boleh dapat. .Dan ratanya adalah blogger daripada team BLOGMEGA EUPHORIA sendiri.. Jadi kita boleh belajar dari mereka bagaimana ingin menghasilkan penulisan yang menarik.

Terima kasih tak terhingga buat Master Norita Idris dan Master Salwa yang sangat komited membantu dan berusaha menjayakan program BLOGMEGA EUPHORIA . Team mamareen juga antara ahli yang menyertai program ini. dan hasil mereka sangat hebat dan pandai menulis.. menghasilkan entry yang sangat menarik untuk di baca..:)

Jemput singgah blog team mamareen:

https://setulusnawaitu.blogspot.com/2023/02/Review-Projek-Blog-Mega-1.0.html

https://seikhlashatiannenany.blogspot.com/?m=1

https://hourizalikha.blogspot.com/2023/02

https://darlingibu.blogspot.com/2023/02

https://arfaaisyahzinnirah.blogspot.com/?m=1

Jom sertai komuniti Shaklee Mamareen.Yang sangat aktif membantu meningkatkan taraf kesihatan,ilmu dan kewangan masyarakat terutama surirumah atau yang bekerja sepenuh masa..

Berminat untuk sertai komuniti Shaklee?

Boleh hubungi mamareen :)

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


MAMAREEN |+601137181390

Personal Coaching Dibuka sekarang 

Fast Respond & VVIP Service




Comments

Post a Comment