Nak cantik kena pandai pilih produk..

Ramai yang tak sabar nak cantik,nak kurus tapi sayang salah pilih produk.

Dan lagi sedih tak dapat khidmat nasihat dari seller yang profesional.



Tapi,berbeza dengan kisah seorang dari TEAM MAMAREEN yang berkongsi perasaan selepas mengamalkan produk.Ada masalah kulit dan masalah berat badan terlalu kurus BMI tak normal.Disebabkan keberkesanan produk beliau buat keputusan untuk berkongsi dengan orang ramai.

*****************************************
JATUH CINTA DENGAN PRODUKNYA,SAYA PILIH BUAT SHAKLEE😘
.

Saya pilih nak buat bisnes shaklee semuanya bermula setelah jatuh cinta dengan produk-produknya..


Produk yang buat saya jatuh cinta pandang pertama semestinya Sustained release Vitamin C. Konsisten amalkan vitamin C, jerawat di muka makin berkurangan, kulit makin elok pipi lembut ja..nak puji lebih lebih stgi hampa muntah hijau pulak😂 xsangka badan saya pon bertambah sihat dan kuat...so far saya jarang sakit..alhamdulillah..
.
.
Bila dah suka satu produk, saya teruskan cuba produk yang lain pulak..sekarang ni, produk yang saya amalkan setiap hari :
Vitelea,
🌹Esp,
🌹Vita-E
🌹Vit C,
🌹Bcomplex
🌹Alfalfa
🌹Ostematrix.

(Beg exclusive dari shaklee hanya untuk bulan disember ini)


Semuanya memberi kesan yang sangat baik untuk kesihatan saya..sebab nie la saya jatuh cinta dengan shaklee..hihi..😊
.
.
Yang bagus tentang shaklee tentunya dari segi kualitinya..dari pemilihan bahan mentah lagi pihak shaklee dah strict sangat sampai beratus ujian dijalankan..semuanya untuk memastikan bahan mentah yang digunakan itu pure, berkualiti dan bebas dari sebarang bahan berbahaya...
.
.
Shaklee adalah satu-satunya syarikat suplemen yang mempunyai #landmarkstudy tau.

Hasil keputusan #landmarkstudy menunjukkan pengamal shaklee mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding pengamal suplemen selain shaklee dan yang tidak mengamal suplemen langsung..

Bila dah tau tentang ni, semakin yakin saya nak share kebaikan shaklee dengan orang ramai..biar lebih ramai orang dapat hidup sihat dan rasai sendiri kebaikan shaklee..inshaALLAH..
.
.
Untuk yang belum tau bisnes shaklee juga menggunakan sistem MLM tapi takdak istilah orang bawahan ditindas na..shaklee is the real biz..kita usaha lebih, kita dapat lebih..sebab itu ada ja terjadi income downline lebih tinggi dari upline..

Bila berada dlm group biz shaklee, saya dikelilingi oleh orang-orang yang positif. Secara tak langsung, saya pun jadi positif sentiasa..I loike..😁😁

Saya dah jatuh cinta dengan shaklee..😍😍

InshaaAllah tak akan berpaling tadah lagi.

Kalau nak cuba shaklee dan berminat untuk join buat biz shaklee, meh contact saya ya..
Saya sedia untuk bantu sebaik mungkin..

Credit to : Amyra Rosli
Whatsapp :60149420178

Salam Sayang❤
-Mamareen-
Founder Mamareen Beauty Group

Comments