MINYAK IKAN UNTUK BAYI |RAHSIA IBU HAMIL KEMBAR MENJAGA KANDUNGAN

Sharing_Is_I_Love_You

Semasa saya hamil Dulu salah 1 Produk Shaklee yang saya ambil adalah #OMEGA_GUARD

Penting sangat VITAMIN SUMBER DARI MINYAK IKAN yang TINGGI KANDUNGAN DHA..sy suka OMEGA Kerana ia bukalah Lemak IKAN malah MINYAK IKAN dari IKan MERAH LAUT DALAM!🌊🌊🌊

OMEGA SHAKLEE LAIN dari minyak Ikan yang Berada dipasaran.
InsyAllah.

Perkembangan Dan tumbesaran twins sangat memberangsangkan..Doktor Pakar Juga Teruja dengan Perkembangan Twins ketika dalam Kandungan..Alhamdulillah..Setiap 2Minggu saya akan ke Hospital Pakar untuk Scan memastikan Twins Sihat dan Selamat.

Jari jemari,kaki,organ ,muka hidung ,mulut, lelangit dan tempurung kepala terjadi dengan baik dan sempurna..MasyAllah Kuasa Allah lebih dari segalanya...Saya gembira apabila Allah izin pemakanan saya memberikan Kesan yang TERBAIK buat Kandungan KEMBAR saya..Menjaga kandungan KEMBAR sangatlah rumit.Risiko-risiko Berbahaya amatlah Besar..sy Redha dan Menerima segalanya.insyAllah

37minggu saya Melahirkan Twins Dengan Normal tanpa Sebarang Suntikan @ Alat..Alhamdulillah Lahirlah Putri Kembar Yang Sihat dan Sempurna...
Terima Kasih Allah...kerana Memilih Rahim saya sebagai tempat 2 orang bayi bersama sehingga Selamat dilahirkan..

Win2 saya 100% mendapat Khasiat dari Shaklee.Alhamdulillah..😚❤
Ibu2 yang #HAMIL Boleh Follow cara saya yer..😉

Comments