MERIAHNYA SHAKLEE FUNDAY DAN BESTNYA BISNES SHAKLEE

 Kalau dengar bisnes shaklee ni mesti ramai yang tahu bertapa ramainya ahli dan juga meriahnya bisnes Shaklee .Terlalu banyak aktiviti menarik contohnya event Shaklee Fun Day yang berlangsung pada 18 march 2023 lalu..




Exclusive Shaklee Funday ni hanya diadakan di Shaklee Shop sahaja.Bestkan? 

Pernah tak anda lihat bagaimana keadaan dan suasana di dalam Shaklee Shop?


Suasana di dalam Shaklee Shop 


PROMOSI SKINCARE YOUTH 


Ramai peminat Skincare Shaklee yang request nak promosi youth.
Jadi Shaklee tunaikan khas buat yang serius nakkan promo ni.





Youth Luminous Cleanser:

Cleanser Youth Shaklee pencuci muka shaklee 3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyucikan kesan kotoran di muka.

Youth Perfecting Skin Toner :

Mengecilkan liang pori - Toner boleh  menutup kembali liang pori yang terbuka selepas proses mencuci muka. Liang pori yang besar ni lah yang sebenarnya boleh menjadi punca kepada whitehead, blackhead dan juga jerawat.Toner dapat mengimbangkan PH kulit,menyegarkan kulit,Menyingkirkan sel-sel kulit mati dan
berikan kulit lapisan kelembapan tambahan.

Youth Age Defense Moisturiser SPF50:

SPF50 Shaklee ni didalam 2-in-1: Moisturizer + Sunblock. Mudah. Tidak perlu pakai pelembap + sunblock menggunakan 2 krim yang berbeza.Diformulasi khas untuk orang Asia dengan broad spectrum SPF 50 UVA/UVB.Paling penting tak menyumbatkan pori (non-comedogenic)Dan tak perlu dibuang menggunakan oil-based makeup remover seperti sunblock lain .sebab SPF ni tidak kalis air (meresap terus ke dalam kulit), menjadikan ianya mesra wuduk.



Banyak sangat hadiah PWP

 Bukan saja ada diskaun tau .Setiap pembelian 100point/uv pun akan dapat gift yang mahal-mahal dari Shaklee. Mamareen dapat banyak betul hadiah hasil memborong kirim ke leader mama Ecah yang berada di Kajang! Hahaha jauh di Penang tapi sempat lah beli barang promo di Shaklee shop!
Untung kan ada leaders di banyak negeri?
Korang nak jadi leader mama? 🤪

Bila company sendiri yang anjurkan event macam ni sebenarnya banyak kelebihan kepada SID.Dapat beli produk harga murah,boleh saling berjumpa dan mengenal semasa sideline/Upline.Dapat lihat sendiri bagaimana meriahnya bisnes Shaklee.

So,lepas ni siapa berminat nak join Shaklee jangan segan dan bertangguh lagi.Nanti terlepas banyak aktiviti dan promosi menarik!

Berminat ingin sertai team dan belajar ilmu nutrisi dari pakar bertauliah?

Register DISINI 📝

Jemput follow platform mama yang lain and stay connected ✅




📲 +601137181390

FACEBOOK

TIKTOK

INSTAGRAM






#blogmegashaklee



#shakleetriumph2023



#shakleethrive2023



#Shakleepenang



#ShakleeMalaysia



PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.







#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#Shakleepenang

Comments