WANITA MAMPU MEMILIKI KERETA IMPIAN HANYA DENGAN BISNES SHAKLEE .

Assalamualaikum buat pembaca setia blog hati mamareen.Kali ni mamareen share 1 kisah seorang guru sama macam mama.Tapi,mampu memiliki sebuah kereta idaman MPV lebih ratusan ribu ringgit.Hanya dengan 1 bisnes yang dimulakan hanya dari rumah dan tidak ganggu pekerjaan sebagai guru.Dan paling mudah dengan online marketing sahaja.Berbekalkan talifon bimbit dan adanya media FACEBOOK dan WHASTAPP mampu buat semua wanita seperti kak Dinas menikmati perjalanan selesa dengan kereta dari  BONUS shaklee.

Jom baca kisah kak Niza dibawah ni:

===================================
Basuh si hitam Serena lagi buat kesekian kali.


Teringat cik putih dulu. Ok mana la agaknya dia pi. Siapala tuan baru dia... Jaga dia dengan baik kah sebagaimana kami jaga dia dulu.

Apapun, dalam hati panjatkan syukur sangat-sangat kepada Allah. Ya lah, Dia bagi peluang upgrade kereta keluarga dari yang biasa kepada yang lebih luas.

Kalau dulu bersesak-sesak jugakla kalau nak berjalan jauh. Bukanla kecik sangat tapi tau la anak-anak tengah melasak, ruang yg ada jadi sempit. Tok dan wan nak tumpang sekali pun, kesian sebab x selesa.

Bonus Shaklee hr tu, separuh drpdnya adalah untuk Serena. Seingat akak, dah masuk bulan ketujuh Shaklee selesaikan urusan kereta.

Di umur2 camni, second income bukan lagi untuk bersuka ria bermewah-mewah tp untuk support banyak perkara, untuk bantu lebih banyak orang dalam keluarga dan di sekeliling.

Doakan ya, moga-moga peluang yang Allah bg ni dapat kami manfaatkan untuk memberi nilai kepada kesihatan dan kewangan orang lain juga!

#untungbuatshakleeZAFRANzafrina
#utungbuatshakleesurijunior
#thebestfamilyhomebasedbusiness

Untung sangat untung bila wanita memilih SHAKLEE sebagai perniagaan yang kukuh.
bukan sahaja syarikat yang MEGAH didunia.Malah,sudah bertahan lebih 60tahun.

berminat ingin jadi sebahagian keluarga shaklee kami.Dan mula membina kerjaya untuk wanita menambah pendapatan memandangkan EKONOMI semakin mencabar dengan komitmen sampingan yang meningkat.

Buat anda yang berminat boleh hubungi mamareen segera jangan lambat nanti terlepas PELUANG EMAS!
kerana ramai wanita dalam kumpulan kami sudah BERJAYA memandu kereta HASIL dari BISNES SHAKLEE yang tak lekang dek panas,Tak reput dek hujanđź‘Ť.

Kredit to Dinas zafran

FB : Shairne omar
Call/ watsapp : 601137181390

Salam sayang dari Mamareen❤

Comments

  1. Alhamdulillah dengan rezeki Allah bagi... Tq reen

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. hebat sangat. rezeki Allah yang Maha Luas.

    ReplyDelete

Post a Comment