MENTAL IBU MAINKAN PERANAN|SUSU IBU

MAIN-MAIN SUSUKAN ANAK
=========================
.
.
.
.
.

Teringat lagi semasa Lahirkan anak sulung.
Dari dalam kandungan Lagi saya dah fikir susu FORMULA apa paling TERBAIK untuk anak.
.
Sempat fikir Botol susu apa nak Bagi anak.
Siap Beli botol susu dan Plus air panas.
.
.
Wahhh Semangat Nak bersalin dan Susukan anak.
Dalam hati x Kuat nak susukan Sepenuh susu Ibu!
.
.
Selepas Bersalin,susu saya Allah bagi banyak.Melimpah2 Memancut2..sampai lecun baju.Makin Pam makin banyak.xperlu pun bantuan Pam Manual @ Elektrik.
.
.
.
Tapi, saya TAMAK..NAK jugak Campur Susu FM.xyakin susu Ibu dapat kenyangkan anak saya masa tu.Dan dengar cakap Orang susu badan anak xpuas Minum.
.
.
Kurang Ilmu jugak salah saya. X belajar tentang PENYUSUAN SUSU IBu.orang kawin,saya nak kawin.Orang Beranak,saya nak beranak.Tapi,ilmu Penyusuan X timba.
Akhirnya,anak jadi mangsa.Sia2 kan rezki yang Allah bagi.susu badan banyak tanpa makan Produk.Sia2kan Rezeki.xmanfaat.
.
.
.
Sedangkan Orang lain Nak susu kan anak tapi susu xda..Macam Usaha Tapi Allah xizin.
Jangan rasa sedih @ susah Hati.Allah dan bagi Bahagian masing2.
.
.
.ALHAMDULILLAH
Kali ini lain Apabila saya HAMILKAN TWINS.
AWAL2 LAGI SAYA SUDAH SET KAN MINDA saya.

"AKU NAK SUSUKAN PENUH TWINS DENGAN SUSU IBU"
   hari2 saya Berdoa supaya Allah mudahk.banyak baca tentang penyusuan..Belajar teknik Penyusuan yang Betul.saya buka Youtube Tengok cara Orang Putih Susukan anak Kembar.
   Wahhhh..AwSOME!!.kacang Je nak susukan SERENTAK.lebih mudah.
.
.
Alhamdulillah selepas kembar dilahirkan.
Allah permudahkan..Macam PRO dah.sebab 9 35 MINGGU BELAJAR SUSUKAN ANAK KEMBAR DR YOUTUBE.saya belajar sorang2 Sebab xda siapa tahu saya Hamil Kembar..saya SOROKKAN berita Gembira ni sebelum bersalin.segala Rasa teruja simpan sorang2..Moga semua selamat.Saya xnak Berkongsi dengan Orang ramai atas sebab2 tertentu.Teruja sorang diri.(maafkan saya sorokkan)
.
.
.
Syukur Alhamdulillah dengan BANTUAN DAN SOKONGAN DARI SUAMI DAN KELUARGA.SEKARANG SUDAH 1 TAHUN 11 BULAN SAYA SUSUKAN ANAK2 KEMBAR SAYA DENGAN SUSU IBU.
MOGA LEBIH DARIN2 TAHUN.INSYALLAH..

●TERIMA KASIH YANG MEMBERI DORONGAN KEPADA SAYA.
●KUATKAN MENTAL
●BERDOA BERSUNGGUH-SUNGGUH
●YAKIN DENGAN ALLAH
●SABAR
●USAHA SEHABIS BAIK
●ABAIKAN NEGATIVE
●PEMAKANAN SIHAT
●MAKAN MAKANAN TAMBAHAN LENGKAP NUTRISI

Ingin dapatkan NASIHAT DAN PERKONGSIAN
BOLEH Hubungi Mamareen yer.😉
InsyAllah.

Sha'Irne OmAr
#mamareenshaklee
Id- 1127123
Penang

               -Sharing is Caring-

Comments