Celoteh Shaklee Bersama Mamareen




Assalamualaikum W.B.T..

Selamat datang ke blog Mamareen. Terima kasih kerana setia bersama saya tak kira di mana jua di dalam Facebook mahupun Instagram. Kini anda boleh mengikuti saya di blog saya sendiri untuk mengetahui lebih banyak maklumat tentang Shaklee serta segalanya tentang kehidupan saya dan Shaklee. Saya berbesar hati untuk berkongsi pelbagai tips menarik dan cerita tentang bagaimana untuk cantik, sihat dan bertenaga walaupun kehidupan sibuk dengan menguruskan tiga orang anak yang masih kecil sekaligus menerajui bisnes sebagai SID Shaklee yang kini bergelar Senior Coordinator pada Jun 2015.. Alhamdulillah

Diharapkan agar wujudnya blog ini dapatlah memberi banyak manfaat yang dapat dikongsi bersama.


Sha'irne Binti Omar
Penang
SID 1127123
mamareenshaklee@gmail.com
FB: Sha'irne Omar
IG: Pakar Kecantikan




Comments